Translate

dimarts, 28 de maig del 2013

Desprès d'un mes de lesió.

A falta de 4 dies per al Trail els Bastions no tinc gaire clar quin serà el meu paper en aquesta carrera, fa un mes que arrossego una sobrecarrega al genoll esquerra.
A millorat durant tots aquests dies, però a hores d'ara encara no puc entrenar sense molèsties.

L'opció mes probable ara mateix, es anar a la carrera sense cap objectiu, mirar de fer tot el que pugui sense forçar molt el genoll i gaudir d'un bon dia a la muntanya. Conscient que no puc rendir lo que m'agradaria, però si que puc mirar de córrer en alguns trams i caminar els llocs mes tècnics.
L'altra opció seria no prendre la sortida, i aixi no maltractar el genoll, però ja me tingut que perdre una carrera en aquest temps per culpa de la lesió, i ara mateix ja tinc ganes de penjar-me un dorsal i anar a gaudir d'una bona carrera de muntanya.

Ja des del dia que em vaig apuntar a Bastions tenia clar que aquí correria la Trail 52km 3000m D+, la Ultra que consta de 90km i 6000m D+, aquest cop la deixava de banda. En el seu moment vaig pensar que no era bo forçar la maquina a aquestes alçades de temporada, cal reservar forces per les carreres que vindran durant l'estiu. 
El que no sabia en aquell moment es que pagaria un preu tant alt de la UTBCN, i em deixaria pràcticament un mes fora de combat.

La Trail dels Bastions es una proba que es celebra el dissabte 1 de juny, amb sortida a Núria 1964m i arribada a Ribes de Freser 916m. Una de les principals raons per les quals em vaig apuntar a aquesta carrera era el seu recorregut, que per lo que m'avien explicat altres corredors que ja han participat en alguna altra edició, era espectacular. 
El recorregut original passa pels cims mes alts de la Vall de Ribes, el Puigmal 2909m, Finestrelles 2827m, Eina 2789m, Noufonts 2861m, Noucreus 2799m, Balandrau 2584m i Taga 2040m. 

La neu que tant desitgem a l'hivern aquí a jugat una mala passada, sembla que aquest any esta disposada a quedar-se fins ven entrat l'estiu, i les parts mes altes del recorregut estan impracticables per poder disputar una carrera com aquesta. L'organització per motius de seguretat a decidit canviar el recorregut, i aquesta setmana ja han donat a conèixer el nou traçat, evitant els punts mes alts, tot i que continua mantenint els 52km i 3000mD+.



Aixi que el divendres aniré cap a Ribes de Freser, disposat a passar un bon cap de setmana de trail running, gaudir de l'ambient i veure quin tipus de carrera m'acabo plantejant. Aquí si que tinc un objectiu clar, gaudir del cap de setmana en una zona que no conec, i prendrem la carrera sense riscos per tal de no empitjorar la lesió. 

Salud i gass.

4 comentaris:

  1. molts ànim falcó!!!! recuperat be, per poder gaudir després a tope!!!!!!
    nu

    ResponElimina
  2. A tope Xoan!! Ja k seràs a prop de la Plana...aviam si ens veiem. Si no, salud i força a les cames!!! Una abraçada krak

    ResponElimina